mecenas.IT
kancelaria zawsze przy Tobie
Mecenas.iT systematyzuje prace kancelarii od próby pozyskania klientów, aż po raportowanie im pracy. Dodatkowe raportowanie wewnętrzne, niezbędne do zarządzania kancelarią pozwala skutecznie zarządzać
przejrzysty i szybki dostęp do informacji z dowolnego miejsca
kontrola kosztów
![](https://jmkcomputerate.pl/wp-content/uploads/2017/10/Sprawy.png)
![](https://jmkcomputerate.pl/wp-content/uploads/2017/10/Leady.png)
pozyskuj więcej klientów
uporządkowane wszystkie procesy sprzedaży
alerty przypominające o kontaktach do potencjalnych klientów
alerty przypominające o niezafakturowanych zadaniach, spotkanich rozprawach itp.
szczegółowe raporty
przejrzyste raporty dla klientów
raporty efektywności
raporty kosztów
dashboard, a wnim m.in. wykres średnich stawek za godzinę, podsumowanie przychodów, kosztów osobowych i wiele innych praktycznych danych
![](https://jmkcomputerate.pl/wp-content/uploads/2017/10/Dashboard.png)
Bezpieczeństwo
sprawdzone przez Piony Zabezpieczeń banków, GIODO, KNF
Wzrost efektywności
pracy pracowników w kancelarii
96% Zgłoszeń serwisowych
zakończonych w mniej niż 1 godzinę od zgłoszenia
8 funkcjonalności, które decydują o wyborze systemu Mecenas.iT przez prawników
Mecenas.iT pozwala oszczędzać czas pracowników kancelarii, zwiększyć ich efektywność, ulepszyć organizację pracy i zwiększyć zyski. Jak?
1. Zadania automatyczne – Mecenas.iT może sam tworzyć, określać czasy i terminy realizacji zadań (czynności), przydzielać je konkretnym osobom, a na samym końcu pilnować terminów ich realizacji. System Mecenas.iT pozwala zautomatyzować procesy, czynności, aby oszczędzić czas pracowników i ich przełożonych.
2. Generator dokumentów – generowanie dokumentów wg dowolnych szablonów do plików pdf, Word. (np. Wezwania do zapłaty, Odwołanie od wyroku, Wniosek o uzasadnienie wyroku, Zawiadomienie klienta e-mailem o terminie rozprawy, Raporty itd.).
3. Wtyczka Outlook – pozwala na bezpośrednie zapisywanie wiadomości do Mecenas.iT z najpopularniejszego programu pocztowego Outlook – w wersjach 2013 i nowszych. System po adresie mailowym wskazuje użytkownikowi pod jaki obiekt w systemie może podpiąć dokument, dodatkowo system przesyła informacje do kalendarza w programie Outlook.
4. Wtyczka Word – pozwala na bezpośrednie otwieranie, edytowanie, zapisywanie dokumentów Word do systemu Mecenas.iT bez potrzeby zapisywania ich na własnym komputerze. System podpowiada użytkownikowi w programie Word, pod jaki obiekt w systemie może podpiąć dokument. Wtyczka działa w wersjach Word 2013 i nowszych.
5. Fakturowanie i rozlicznie czasu pracy – Mecenas.iT ułatwia rozliczanie i fakturowanie klientów w oparciu o stawki godzinowe, ryczałty z limitem godzin, bez limitu, success fee, koszty jak i inne indywidualne sposoby ustalone z klientem.Obecnie w podstawowej wersji systemu jest zaszytych kilkanaście sposobów rozliczeń. 6. Aplikacja Mobilna – przy jej wykorzystaniu użytkownik systemu może w łatwy sposób dodawać zadania/czynności zrealizowane dla klienta, zdjęcia np. akt z telefonu podpinać pod sprawy, jak i dodawać terminy do kalendarza. Dzięki aplikacji zmniejsza się ilość niezarejestrowanych godzin pracy dla klientów. 7. Raportowanie – Mecenas.iT pozwala na generowanie dowolnych raportów (w formie tabel lub wykresów). Raporty generowane do Excela zawieraj gotowe formuły które usprawniają pracę z danymi. Każdą listę wyszukania (filtrowanie obiektów) system pozwala na wyeksportowanie do Excela. 8. Elastyczność – Mecenas.iT jest otwarty na modyfikację pod indywidulane potrzeby kancelarii.
System Mecenas.iT jest kontynuatorem systemu JMK-CRM dla kancelarii, który funkcjonował w Polsce od 2007 do 2015 roku. Przez cały ten czas rozwijamy nasze rozwiązanie dla kancelarii o najnowocześniejsze funkcje, dbając przy tym o najwyższy poziom bezpieczeństwa.
bezpieczeństwo systemu – poziom bankowości
Mecenas.iT jest zabezpieczony tak jak bankowość elektroniczna. Wszystkie dokumenty w systemie są szyfrowane indywidualnym kluczem dla każdej kancelarii lub działu prawnego. Dodatkowo jeśli system jest na serwerach zarządzanych przez naszą firmę, dane są przechowywane na trzech różnych serwerach w dwóch krajach (we Francji i w Polsce), co minimalizuje ryzyko ich uszkodzenia lub zniszczenia np. przez powódź lub pożar.
wszystkie sprawy w jedym miejscu
W naszym systemie uporządkujesz nie tylko bazę klientów, repozytorium wszystkich spraw i ich rozliczeń, ale także leady. Przejrzystość i funkcjonalność systemu pozwala za zarządzanie całym procesem obsługi klienta, od prób pozyskania klienta do zaraportowania wszystkich czynności i kosztów w przejrzystym raporcie.
zufali nam m.in.:
Jednym z najważniejszych czynników wyboru nowego dostawcy była kwestia opieki powdrożeniowej. Dział Serwisu firmy JMK Computerate Sp. z o.o., który nas obsługuje działa sprawnie i profesjonalnie. Nasze zgłoszenia w zdecydowanej większości są realizowane w bardzo krótkim czasie kilkunastu minut. Jestem w pełni przekonany, że firma rodzinna JMK Computerate Sp. z o.o. i jej profesjonalny zespół tworzący system Mecenas.iT oraz Dział Serwisu Mecenas.iT są godnymi zaufania oraz polecenia partnerami.
Sebastian PietrzykNależy podkreślić ogromną elastyczność twórców oprogramowania i w konsekwencji błyskawiczne wprowadzanie zmian zgodnie z naszymi życzeniami, co niestety jest rzadkością na rynku. Znacznym ułatwieniem w kontaktach jest dedykowany dla nas – bardzo merytoryczny i profesjonalny (a także cierpliwy) – Opiekun. Efektem wdrożenia systemu Mecenas.iT jest zwiększenie stabilności funkcjonowania kancelarii, wzrost efektywności pracy prawników oraz pracowników administracji oraz polepszenie rentowności kancelarii. Z pełnym przeświadczeniem mogę polecić producenta systemu Mecenas.iT jako solidnego i zaufanego Partnera.
Marcin SurowiecPrace nad dostosowaniem systemu oraz jego wdrożenie przebiegły bez żadnych zakłóceń, w zaplanowanych terminach. Sam system spełnia nasze oczekiwania i cele (usprawnienie pracy kancelarii) założone przed jego zakupem i wdrożeniem. Bardzo pozytywnym aspektem współpracy jest stałe – na bieżąco – dostosowywanie systemu do potrzeb, jego modyfikacje zgodne z wyrażanymi przez nas zaleceniami.
Janusz Masiak, Mieczysław HebelCennik
Poniżej podane ceny za 1 użytkownika miesięcznie nie zawierają podatku VAT. Pełny cennik wraz z wszystkimi opcjami dodatkowymi jest dostępny w naszym Dziale Sprzedaży: telefon: 22-299-32-07, e-mail sprzedaz@mecenas.it
Basic
- Access to All Themes
- Perpetual Theme Updates
- Premium Technical Support
- Access to All Plugins
- Layered Photoshop Files
- No Yearly Fees
Silver
- Access to All Themes
- Perpetual Theme Updates
- Premium Technical Support
- Access to All Plugins
- Layered Photoshop Files
- No Yearly Fees
Gold
najczęściej wybierany- Access to All Themes
- Perpetual Theme Updates
- Premium Technical Support
- Access to All Plugins
- Layered Photoshop Files
- No Yearly Fees
Prestige
zadzwoń 22 299 32 07- Access to All Themes
- Perpetual Theme Updates
- Premium Technical Support
- Access to All Plugins
- Layered Photoshop Files
- No Yearly Fees