Zaznacz stronę

mecenas.IT

kancelaria zawsze przy Tobie

Mecenas.iT systematyzuje prace kancelarii od próby pozyskania klientów, aż po raportowanie im pracy. Dodatkowe raportowanie wewnętrzne, niezbędne do zarządzania kancelarią pozwala skutecznie zarządzać

przejrzysty i szybki dostęp do informacji z dowolnego miejsca

kontrola kosztów

pozyskuj więcej klientów

uporządkowane wszystkie procesy sprzedaży

alerty przypominające o kontaktach do potencjalnych klientów

alerty przypominające o niezafakturowanych zadaniach, spotkanich rozprawach itp.

szczegółowe raporty

przejrzyste raporty dla klientów

raporty efektywności

raporty kosztów

dashboard, a wnim m.in. wykres średnich stawek za godzinę, podsumowanie przychodów, kosztów osobowych i wiele innych praktycznych danych

~

Bezpieczeństwo

sprawdzone przez Piony Zabezpieczeń banków, GIODO, KNF

Wzrost efektywności

pracy pracowników w kancelarii

}

96% Zgłoszeń serwisowych

zakończonych w mniej niż 1 godzinę od zgłoszenia

8 funkcjonalności, które decydują o wyborze systemu Mecenas.iT przez prawników

 

 

Mecenas.iT pozwala oszczędzać czas pracowników kancelarii, zwiększyć ich efektywność, ulepszyć organizację pracy i zwiększyć zyski. Jak?
1. Zadania automatyczne – Mecenas.iT może sam tworzyć, określać czasy i terminy realizacji zadań (czynności), przydzielać je konkretnym osobom, a na samym końcu pilnować terminów ich realizacji. System Mecenas.iT pozwala zautomatyzować procesy, czynności, aby oszczędzić czas pracowników i ich przełożonych.
2. Generator dokumentów – generowanie dokumentów wg dowolnych szablonów do plików pdf, Word. (np. Wezwania do zapłaty, Odwołanie od wyroku, Wniosek o uzasadnienie wyroku, Zawiadomienie klienta e-mailem o terminie rozprawy, Raporty itd.).
3. Wtyczka Outlook – pozwala na bezpośrednie zapisywanie wiadomości do Mecenas.iT z najpopularniejszego programu pocztowego Outlook – w wersjach 2013 i nowszych. System po adresie mailowym wskazuje użytkownikowi pod jaki obiekt w systemie może podpiąć dokument, dodatkowo system przesyła informacje do kalendarza w programie Outlook.
4. Wtyczka Word – pozwala na bezpośrednie otwieranie, edytowanie, zapisywanie dokumentów Word do systemu Mecenas.iT bez potrzeby zapisywania ich na własnym komputerze. System podpowiada użytkownikowi w programie Word, pod jaki obiekt w systemie może podpiąć dokument. Wtyczka działa w wersjach Word 2013 i nowszych.
5. Fakturowanie i rozlicznie czasu pracy – Mecenas.iT ułatwia rozliczanie i fakturowanie klientów w oparciu o stawki godzinowe, ryczałty z limitem godzin, bez limitu, success fee, koszty jak i inne indywidualne sposoby ustalone z klientem.Obecnie w podstawowej wersji systemu jest zaszytych kilkanaście sposobów rozliczeń. 6. Aplikacja Mobilna – przy jej wykorzystaniu użytkownik systemu może w łatwy sposób dodawać zadania/czynności zrealizowane dla klienta, zdjęcia np. akt z telefonu podpinać pod sprawy, jak i dodawać terminy do kalendarza. Dzięki aplikacji zmniejsza się ilość niezarejestrowanych godzin pracy dla klientów.                          7. Raportowanie – Mecenas.iT pozwala na generowanie dowolnych raportów (w formie tabel lub wykresów). Raporty generowane do Excela zawieraj gotowe formuły które usprawniają pracę z danymi. Każdą listę wyszukania (filtrowanie obiektów) system pozwala na wyeksportowanie do Excela.                                                                 8. Elastyczność – Mecenas.iT jest otwarty na modyfikację pod indywidulane potrzeby kancelarii.

System Mecenas.iT jest kontynuatorem systemu JMK-CRM dla kancelarii, który funkcjonował w Polsce od 2007 do 2015 roku. Przez cały ten czas rozwijamy nasze rozwiązanie dla kancelarii o najnowocześniejsze funkcje, dbając przy tym o najwyższy poziom bezpieczeństwa.

 

bezpieczeństwo systemu – poziom bankowości

Mecenas.iT jest zabezpieczony tak jak bankowość elektroniczna. Wszystkie dokumenty w systemie są szyfrowane indywidualnym kluczem dla każdej kancelarii lub działu prawnego. Dodatkowo jeśli system jest na serwerach zarządzanych przez naszą firmę, dane są przechowywane na trzech różnych serwerach w dwóch krajach (we Francji i w Polsce), co minimalizuje ryzyko ich uszkodzenia lub zniszczenia np. przez powódź lub pożar.

wszystkie sprawy w jedym miejscu

 

W naszym systemie uporządkujesz nie tylko bazę klientów, repozytorium wszystkich spraw i ich rozliczeń, ale także leady. Przejrzystość i funkcjonalność systemu pozwala za zarządzanie całym procesem obsługi klienta, od prób pozyskania klienta do zaraportowania wszystkich czynności i kosztów w przejrzystym raporcie.

zufali nam m.in.:

Jednym z najważniejszych czynników wyboru nowego dostawcy była kwestia opieki powdrożeniowej. Dział Serwisu firmy JMK Computerate Sp. z o.o., który nas obsługuje działa sprawnie i profesjonalnie. Nasze zgłoszenia w zdecydowanej większości są realizowane w bardzo krótkim czasie kilkunastu minut. Jestem w pełni przekonany, że firma rodzinna JMK Computerate Sp. z o.o. i jej profesjonalny zespół tworzący system Mecenas.iT oraz Dział Serwisu Mecenas.iT są godnymi zaufania oraz polecenia partnerami.

Sebastian Pietrzyk

Wspólnik, Kancelaria Pietrzyk Dubicki i Wspólnicy Sp. k.

Należy podkreślić ogromną elastyczność twórców oprogramowania i w konsekwencji błyskawiczne wprowadzanie zmian zgodnie z naszymi życzeniami, co niestety jest rzadkością na rynku. Znacznym ułatwieniem w kontaktach jest dedykowany dla nas – bardzo merytoryczny i profesjonalny (a także cierpliwy) – Opiekun. Efektem wdrożenia systemu Mecenas.iT jest zwiększenie stabilności funkcjonowania kancelarii, wzrost efektywności pracy prawników oraz pracowników administracji oraz polepszenie rentowności kancelarii. Z pełnym przeświadczeniem mogę polecić producenta systemu Mecenas.iT jako solidnego i zaufanego Partnera.

Marcin Surowiec

Wspólnik, Surowiec & Partner adwokaci i radcowie prawni

Prace nad dostosowaniem systemu oraz jego wdrożenie przebiegły bez żadnych zakłóceń, w zaplanowanych terminach. Sam system spełnia nasze oczekiwania i cele (usprawnienie pracy kancelarii) założone przed jego zakupem i wdrożeniem. Bardzo pozytywnym aspektem współpracy jest stałe – na bieżąco – dostosowywanie systemu do potrzeb, jego modyfikacje zgodne z wyrażanymi przez nas zaleceniami.

Janusz Masiak, Mieczysław Hebel

Wspólnicy, Kancelaria Hebel&Masiak

 

Cennik

 

Poniżej podane ceny za 1 użytkownika miesięcznie nie zawierają podatku VAT. Pełny cennik wraz z wszystkimi opcjami dodatkowymi jest dostępny w naszym Dziale Sprzedaży: telefon: 22-299-32-07, e-mail sprzedaz@mecenas.it

Basic

40/miesiąc
  • Access to All Themes
  • Perpetual Theme Updates
  • Premium Technical Support
  • Access to All Plugins
  • Layered Photoshop Files
  • No Yearly Fees
Sign Up

Silver

60/miesiąc
  • Access to All Themes
  • Perpetual Theme Updates
  • Premium Technical Support
  • Access to All Plugins
  • Layered Photoshop Files
  • No Yearly Fees
Sign Up

Prestige

zadzwoń 22 299 32 07
  • Access to All Themes
  • Perpetual Theme Updates
  • Premium Technical Support
  • Access to All Plugins
  • Layered Photoshop Files
  • No Yearly Fees
Sign Up

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania

umów prezentację systemu