JMK-CRM jest rozwiązaniem także dla Ciebie
Zarządzanie procesami np. serwisowymi, outsourcingiem usług wymaga bardzo dobrej komunikacji z Klientem oraz wysokiej klasy zarządzania firmą. Nasz system JMK-CRM obejmuje swą funkcjonalnością obszary związane z szeroko pojmowaną obsługą kontaktów z klientami, a także pozwala efektywniej zarządzać i rozliczać zespół obsługujący Klienta:
– buduje trwałe relacje z odbiorcami produktów i usług przedsiębiorstwa
– panele dostępu dla Klientów Twojej firmy,
– zarządza procesem ofertowania i dostawy produktów i usług do klientów
– zawiera mechanizmy umożliwiające zwiększenie efektywności pracy pracowników wraz z ułatwieniem jej organizacji (delegowanie zadań, raportowanie i wiele innych opcji)
– rozliczanie czasu pracy – rejestracja czasu pracy, rozliczenie z Klientem (faktura/paragon), raport do Klienta (np. w formie maila), sprawdzenie płatności (po zaimportowaniu wyciągu bankowego parowanie wpłat)-
– zarządzanie zasobami – możliwość określenia dowolnej liczby zasobów i ich rezerwacji pod spotkania, projekty itp.
– raporty – możliwość stworzenia dowolnego raportu z danych znajdujących się w systemie
– wykresy Gantta
Zarządzanie projektami
– harmonogram zadań (wraz z automatycznymi zadaniami przy standardowych czynnościach)
– wykresy Gantta
Bezpeiczeństwo
– system spełnia wymogi GIODO, MSWiA, KNF – rozwiązania testowane przez Depratamenty Bezpieczeńśtwa Banków działających w Polsce
Najnowsze komentarze